Navigaatiovalikko

Sisältöjulkaisija

angle-left Lieksan matkailuneuvontapiste ja Vaskiviikon toimisto kaupungin asiakaspalvelupisteeseen

Lieksan matkailuneuvontapiste ja Vaskiviikon toimisto kaupungin asiakaspalvelupisteeseen

Lieksan matkailuneuvontapiste ja Vaskiviikon toimisto kaupungin asiakaspalvelupisteeseen

 

 

Lieksan kaupungin asiakaspalvelupisteen toiminta monipuolistuu entisestään, kun matkailuneuvonta ja Lieksan Vaskiviikon toimisto sijoittuvat Moisionkatu 1:n toimistoon. Matkailuneuvonnan osalta toiminta on jo alkanut ja Vaskiviikon toimisto aloittaa asiakaspalvelupisteessä toukokuun alussa.

 

Lieksan kaupunki hoitaa Lieksan puolen matkailuneuvonnan jatkossa omana toimintana. –Kesäajaksi eli touko-elokuuksi palkkaamme pisteeseen erillisen matkailuneuvojan, taustoittaa muutosta Lieksan kaupungin hallintojohtaja Johanna Tähkiö. -Muuna aikana omat palveluneuvojamme opastavat asiakkaita matkailuasioissa.

 

Toukokuun alusta lähtien asiakaspalvelupisteestä löytyy myös Vaskiviikon toimisto. –Vaskiviikon neuvontapiste, lipunmyynti ja tuotemyynti toimivat asiakaspalvelupisteessä kesän ajan, sanoo Lieksan Vaskiviikon toiminnanjohtaja Hanna Vienonen. –On positiivista, että tulevat festarivieraat saavat samasta pisteestä niin tapahtuman liput kuin muunkin alueen infon yhtä aikaa.

 

Matkailuneuvontapisteessä on edelleen esitteitä, karttoja sekä muuta materiaalia matkailijoiden avuksi. –Esitteitä on esillä lähinnä Lieksasta ja muualta Pohjois-Karjalasta, palveluneuvoja Jari Eskelinen asiakaspalvelupisteestä kertoo. -Lisäksi myymme entiseen tapaan mm. Lieksa-kortteja ja kirjoja.

 

Pääosin matkailuneuvontatoiminnot säilyvät samanlaisina kuin aiemmin. –Muutoksena aiempaan toimintaan on se, että VR:n liput eivät kuulu valikoimiimme, mutta sen palvelun tarjoaa aiempien vuosien tapaan R-kioskit, Eskelinen toteaa.

 

 

Lisätiedot: